Showing posts with label [Icewerk]. Show all posts
Showing posts with label [Icewerk]. Show all posts

Monday, May 22, 2017

Licence To Kill

"Hey baby, think you need a friend to stand here by your side?
Yes you do (your side)
Ohh, baby, now you can depend on me to make things right (things right)
Please don't bet that you'll ever escape me
Once I get my sights on you

Got a license to kill (to kill)
And you know I'm going straight for your heart.
(Got a license to kill)
Got a license to kill (to kill)
Anyone who tries to tear us apart.
(Got a license to kill)

Say that somebody tries to make a move on you
In the blink of an eye, I will be there too
And they better know why I'm gonna make them 'em pay
Till their dying day
Till their dying day
Till their dying day

Got a license to kill (to kill)
And you know I'm going straight for your heart, baby.
(Got a license to kill)
Got a license to kill
Anyone who tries to tear us apart.
(Got a license to kill)

Got a license to kill (to kill)
And you know I'm heading straight for your heart.
(Got a license to kill)
Got a license to kill
Anyone who tries to tear us apart.
(Got a license to kill)
License to kill
Gotta hold onto your loving.
License to kill"
G.K.





What i'm wearing:

Body - Maitreya - Mesh Body - Lara V4.1
Head - Catwa - Lilo Bento Head V2.16
Skin - Wow Skins - Maitreya Applier - Tan
Head Applier - Wow Skins - Reema Catwa Applier - Tan - Available at Mesh Body Addict Event
EyeShadow - Izzie's - Applier Under Eye Glitter - Powder Pack Catwa May 2017 - Available at Powder Pack
Eyelashes - DeeTaleZ - "Dramatic Lashes" - Powder Pack Catwa May 2017 - Available at Powder Pack
Lipstick - Livia - Lori Lipstick - Available at Appliqué Event - 15th Round
Eyes - SlackGirl - Sky Mesh Eyes - Available at Designer Circle Event - Round 154 - ( May 14th - May 27th )
Hair - Truth - Cheri - Brunette
Dress - [Icewerk] - Ruby Gown - With a HUD driven with 20 colors -  Available at Designer Circle Event - Round 154 - ( May 14th - May 27th ) 
Jewelry - Heartsdale Jewelry - Legacy Of Wales - New Release
Manicure - Hello Dave - Dream In Shadows 
Poses - {Nantra} - Vogue 2017 Pose Set - Available at Ultra Event


On my mind:




Kissessss

BonBon


Monday, February 06, 2017

Coming Around Again

"I been sitting in the darkness
But the sunlight's creeping in
Now the ice is slowly melting
In my soul and in my skin
All the good times my friend
Are coming around again
Oh yeah

I been thinking reminiscing
Of better nights and better days
Hiding in a refuge
Of memories I've made
I got a feeling within
It's coming around again

We been so long waiting
For the all time high
We got a damn good reason
To put your troubles aside
And all your winter sorrows hang 'em out to dry
Throw it away
Gotta throw it away
All the colorful days my friend
Are coming around again

That's right
Yeah yeah mmm

I got someone waiting for me
It's been so long since we met
And I may not be your salvation but I'll offer nonetheless
And if like me you wanna take that chance
It's coming around again
Ooh yeah

We been so long waiting
For the all time high
We got a damn good reason
To put your troubles aside
And all your winter sorrows hang 'em out to dry
Throw it away
Gotta throw it away
All the colorful days my friend
Are coming around again

Yeah yeah mmm

I can feel a change of fortune
No more riding on my love
Feel the weight is off my shoulders
As my feet become unstuck
And all the good times on which we do depend
Oh it's coming around again

We been so long waiting
For the all time high
We got a damn good reason
To put your troubles aside
And all your winter sorrows hang 'em out to dry
Throw it away
Gotta throw it away
All the colorful days my friend
Are coming around again"
S.W.





What i'm wearing:

Body - Maitreya - Mesh Body - Lara
Head - LeLutka - Simone Bento Head 2.1  
Skin - *YS&YS* - Tone 02 Body Applier V 2.0 - Omega System
Head Applier - *YS&YS* - Gaia Tone 02 Skin Applier For LeLutka Bento - Available at Collabor88 ( ends today )
Eyes - Insol - Nature Collection - # 3 - Blue
Hair - Truth - Ginger
Top - [WellMade] - Liah Top - Available at Designer Circle Event - Round 147 ( January 29th - February 11th )
Jeans - [Icewerk] - Julie Jeans - Available at Designer Circle Event - Round 147 ( January 29th - February 11th )
Sneakers - Slipper - Zoie Sneakers
Pose ( On the last Pic ) - Moccino - Jenny Pose Set - Available at MP


On my mind:




Kissessss

BonBon


Sunday, July 17, 2016

Jump!

"Your eyes
Tell me how you want me
I can feel it in your heartbeat
I know you like what you see

Hold me
I'll give you all that you need
Wrap your love around me
You're so excited, I can feel you getting hotter, oh baby

I'll take you down, I'll take you down
Where no-ones ever gone before
And If you want more,
If you want more, more, more...

Jump!
For my love
Jump in
And feel my touch
Jump
If you wanna taste my kisses in the night
Yeah jump, for my love

I know my heart can make you happy
You know these arms, they fill you up
Jump!
If you wanna take my kisses in the night
Yeah jump, for my love

You told me
I'm the only women for you
Nobody does it like I do
Then make the move before you try and go much furthur, oh baby

You are the one, you are the one
And heaven waits around my door
And If you want more,
If you want more, more, more...

Jump!
For my love
Jump in
And feel my touch
Jump
If you wanna take my kisses in the night
Yeah jump, for my love

I know my heart can make you happy
(Jump in)
You know these arms, they fill you up
Jump!
If you wanna take my kisses in the night
Yeah jump, for my love

When you are next to me
Oh, I come alive
Your love burns inside
Oh it feels so right
Come to me if you want me tonight
Jump!

I know my heart can make you happy
(Jump in)
You know these arms fill you up
Jump!
If you wanna take my kisses in the night
Yeah! Jump! for my love..."
G.A.





What im wearing:

Body - Maitreya - Mesh Body - Lara
Head - Catwa - Helena Mesh Head
Skin - 7 Deadly s{K}ins - Maitreya Appliers - Caramel
Head Applier - 7 Deadly s{K}ins - Sena Omega Mesh Head Applier - Caramel - Available at Designer Circle Event - Round 134 ( July 10th - July 23th )
Feet Appliers - 7 Deadly s{K}ins - Slink Feet Appliers - Caramel
Hair - Besom - Neptune - Free Gift at the Hair Fair 2016
Top - {Pretty Things} - Candice Top - Available at Designer Circle Event - Round 134 ( July 10th - July 23th )
Jeans - [Icewerk] - Jenna Jeans - Available at Designer Circle Event - Round 134 ( July 10th - July 23th )
Sandals - Loordes Of London - Medalion Signature - #11 - Available for Super Sales Weekend
Necklace - Loordes Of London - Akoya Pearls - #5 - Available at Designer Circle Event - Round 134 ( July 10th - July 23th )
Earrings - Loordes Of London - The Republican Redundancy - #18
Feet - Slink 
Poses - Exposeur - When You're Smiling Pose Set


On my mind:




Kissessss

BonBon